سایبان تهران
سقف برقی پارچه ای

سقف برقی پارچه ای یک نوع سقف جمع شونده کاربردی می باشد که به کمک آن می توانید از فضای خود بهترین استفاده را ببرید. این سقف ها دارای یک ریموت کنترل می باشند که به کمک آن می توانید هر زمان که مایل بودید، سقف را باز یا جمع نمایید. از سقف برقی پارچه ای عموما در رستوران ها، روف گاردن ها و کافی شاپ ها استفاده می شود.

سقف برقی پارچه ای چیست؟
همانگونه که از نام این سقف مشخص است، از یک پوشش پارچه ای تشکیل شده است که بر روی سازه آلومینیومی قرار دارد. این سازه دارای یکسری ریل در دو طرف خود است که پارچه ها بر روی آن می توانند باز یا بسته شوند. می توان این سقف ها را امروزه در آلاچیق ها، محیط های باز زیبا و گاها به عنوان پارکینگ استفاده نمود.

سقف برقی پارچه ای
سقف برقی پارچه ای

مزیت های استفاده از سقف برقی پارچه ای چیست؟
سقف برقی پارچه ای دارای نصب آسان و زیبایی دوچندانی است اما علاوه بر این موارد می توان مزیت های زیر را نیز برای آن در نظر گرفت:
– پارچه های این نوع سقف از نوع پی وی سی هستند لذا ضمن سبک بودن، ضد آب نیز می باشند به همین دلیل می توان برای محیط های مرطوب از آنها استفاده کرد.
– سقف های فوق قابلیت نورپردازی دارند به این معنا که می توان برای آنها لامپ های led در نظر گرفت و فضای مناسبی را برای نشستن در زیر آنها ایجاد نمود.
– از آنجا که این سقف ها به خوبی آبی را هدایت می نمایند لذا خزه ای بر روی آن ایجاد نمی شود از همین رو طول عمر خوبی دارد.
– از این سقف ها می توان به راحتی در برابر وزش بادهای سهمگین بهره برد.
– سقف برقی پارچه ای می تواند گزینه خوبی برای محافظت در برابر سرما یا گرمای بیش از حد باشد.
– از آنجا که این سقف ها را به راحتی می توان جابجا نمود لذا مورد تایید افراد زیادی است.
قیمت سقف برقی پارچه ای:
اگر قصد خرید سقف برقی پارچه ای را دارید، باید در نظر داشته باشید که فاکتورهای مهمی می توانند در بحث قیمت تاثیر بگذارند. از جمله مهمترین فاکتورها می توان به طول و عرض پارچه ها، جنس پارچه استفاده شده، کیفیت آلومینیوم، نوع برند موتور الکتریکی، یراق مورد استفاده در ساخت سقف و سایر وسایل جانبی آن اشاره نمود.
کاربردهای سقف برقی پارچه ای:
امروزه به کمک این سقف ها شما می توانید یک محیط شیک و کلاسیک ایجاد نمایید که در تمام فصل ها قابل استفاده است. از سوی دیگر به کمک این سقف ها قادر خواهید بود تا مانع از ورود نور خورشید به فضای مد نظر خود شوید. سقف برقی پارچه ای امروزه به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد برای اکثر خانه ها در بحث محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک این سقف ها می توان هر محیطی را مسقف نمود و یک فضای دلنشین و زیبا را ایجاد کرد. امروزه از این مورد به عنوان سقف استخرها نیز استفاده می شود تا آب استخر در برابر تابش نور خورشید بخار نشود.

 

نویسنده

سایبان تهران

سایبان تهران اولین تولید کننده سایبان برقی در ایران با بیش از 18 سال سابقه کاری میباشد سایبان تهران با تولید انواع سایبان از جمله سایبان بازویی برقی،سایبان بازویی دستی،سایبان تراس،سایبان خودرو،سایبان بالکن،سایبان پاسیو،چتر پایه کنار وسط بغل، سقف برقی،سایبان ویلا،سایبان حیاط،سایبان فروشگاه، زده است. مشتریان محترم میتوانند جهت استعلام قیمت انواع سایبان مغازه،قیمت سایبان برقی،قیمت سایبان بازویی،قیمت سایبان چتری و ثبت سفارش و مشاوره رایگان و خرید انواع چادر مغازه با کارشناسان ما تماس حاصل نموده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید