خرید سایبان برقی

 

سایبان برقی که امروزه در اکثر منازل، مغازه ها، رستوران ها و … دیده می شود، یک نوع جدید از سایبان های سنتی می باشد که بسیار کاربردی است. این سایبان ها با الکتریسیته کار کرده و می توانند محدوده و وسعت مد نظر شما را از باران، نور خورشید و … محافظت نمایند. بسیاری از افراد سایبان برقی را با نام کرکره برقی می شناسند.

سایبان تهران - سایبان برقی

انواع سایبان برقی

سایبان برقی چیست ؟ 

به صورت کلی می توان بیان داشت که سایبان برقی دارای یک بازوی فلزی متحرک و یک پوشش پارچه ای محکم است که هر دو به یک موتور متصل شده اند که آنها را به حرکت در آورده تا در وضعیت مورد نیاز قرار گیرند. سایبان های برقی می توانند به صورت تاشو، متصل به دیوار یا چتری باشند که درون حیاط قرار می گیرند. آنچه در خصوص این سایبان ها بسیار با اهمیت است، این موضوع می باشد که در همه احوال باید نیروی برق آنها تامین شود تا بتوانند به درستی کار نمایند. سایبان های برقی جدید در مقایسه با انواع قدیمی هم از نوع کاربرد و هم از نظر وسایل مورد استفاده، تفاوت دارند. در انواع قدیمی اغلب از گونی و چوب استفاده می گردید و در برابر رطوبت و برف و … نمی توانستند از خود مقاومت بالایی نشان دهند. اما در انواع جدید در داخل سایبان ها از انرژی الکتریکی استفاده می شود که می توان به کمک آن کنترل بیشتری بر روی سایبان داشت. به طور کلی می توان از سایبان های مدرن در تمام شرایط جوی استفاده نمود.

قیمت سایبان تهران
پخش ویدیو
سایبان تهران - سایبان فول باکس

کاربرد سایبان برقی

برای یک سایبان برقی امروزه می توان کاربردهای متفاوتی را لیست نمود زیرا از آنها می توان در مناطق گوناگون استفاده کرد. برخی از انواع سایبان برقی بر روی تراس استفاده می شوند تا یک فضای عالی برای شما به وجود آورند و بتوانید به راحتی در آن بنشینید. معمولا سایبان های مذکور قادر هستند تا حدود 3 متر باز شوند. اغلب افراد از این موارد برای جلوگیری از تابش مستقیم نور و محافظت در برابر بارندگی استفاده می نمایند.

نوع دیگری از سایبان برقی برای خودرو استفاده می شود.این سایبان ها می توانند از ورود اشعه خورشید به داخل ماشین جلوگیری کرده و همچنین مانع از آسیب نور خورشید به بدنه ماشین شوند. اغلب افراد برای اینکه درون ماشین خنک بماند و بنزین دچار میعانات نشود، از آن بهره می برند. البته برای مغازه ها نیز می توان از سایبان برقی استفاده نمود تا نور خورشید به اجناس آسیب نرساند. گروهی از افراد از این سایبان ها برای فرآیند های تبلیغاتی نیز استفاده می‌کنند. به گونه ای که بر روی سایبان تبلیغات شرکت مد نظر درج می شود تا به محض باز شدن، توجه اغلب افراد را جلب نماید.

قیمت سایبان چیست ؟ 

باید در نظر داشت که قیمت یک سایبان برقی تحت عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد. در برخی از سایبان ها نیاز است تا حتما نصب توسط افراد متخصص صورت گیرد، برای برخی از سایبان ها هزینه حمل و نقل وجود دارد و در برخی دیگر نیاز به لوازم جانبی مختلفی است که باعث می شود قیمت نهایی کمی متفاوت به نظر رسد. اما به صورت کلی باید در نظر داشته باشید برای اینکه بهترین سایبان برقی را تهیه نمایید، کیفیت از با اهمیت‌ترین موارد به شمار می‌رود. استفاده از چادرهای ضخیم و باکیفیت که در برابر نور خورشید از خود مقاومت بالایی نشان دهند، سیستم برقی مناسب و وسعت سایبان موجب می شوند که بر روی قیمت نهایی تاثیر داشته باشند.

در خصوص بحث قیمت باید توجه نمایید که اندازه و طول بازوها نیز فاکتور مهمی است که بازه قیمتی را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد. به صورت کلی می توان بیان داشت که قیمت یک سایبان برقی خوب و کارآمد از حدود 2 میلیون تومان آغاز می گردد و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد تا حدود 4 میلیون تومان و بیشتر نیز متغیر است.

سایبان تهران - سایبان کالسکه ای
مزایای سایبان تهران
سایبان تهران - سایبان روف گاردن

مزایای سایبان برقی

تا به اینجا قطعا متوجه شده اید که فعالیت با سایبان برقی بسیار آسان تر از سایبان های سنتی می باشد. اما به صورت کلی می توان مزایای زیر را برای این سایبان ها در نظر گرفت:

  • پوشش کامل و غیر قابل نفوذ در برابر آفتاب، باران و هرگونه شرایط جوی
  • امکان سفارش در هر رنگ و مدل مد نظر که با دیزاین ساختمان شما نیز هماهنگی داشته باشد.
  • دارای تنوع زیادی است و همین مورد امکان پاسخگویی به هرگونه نیازی را فراهم می آورد.
  • میتوان آن را در عرض های زیاد همچون 5 متر فراهم آورد.
  • نسبت به سایبان های سنتی بسیار سبک تر می باشد زیرا این سایبان ها از جنس آلومینیوم ساخته شده اند.
  • می توان آنها را در هر سطح شیبی نصب نمود اما باید بیان نمود که بهترین شیب برای نصب سایبان های برقی 45 درجه است.
  • سایبان برقی دارای رنگ های خاصی هستند که در برابر تابش خورشید یا رطوبت تغییر نکرده و آسیب نمی بینند.
  • پارچه این سایبان ها بسیار مقاوم است و حتی می تواند در برابر آتش نیز از خود مقاومت بالایی نشان دهد.

می توان بر روی سایبان های برقی لوگو یا بنری را نیز چاپ نمود که جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

اجزای سایبان برقی

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید یک سایبان برقی از چه اجزایی تشکیل شده است، در پاسخ باید بیان نمود که اجزای آن به صورت زیر می باشد:

اسکلت: اسکلت سایبان های برقی می توانند به صورت فلزی یا آلومینیومی باشند. با این توضیح باید توجه داشته باشید که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. به طور مثال آلومینیومی بسیار سبک بوده و نوع فلزی دارای استحکام بالایی است.

بازوها: برای اینکه شما بتوانید پارچه ها را باز نموده و مجدد جمع کنید، نیاز به مفصل و بازو دارید. این بخش عموما از سیم ها و تسمه هایی تشکیل شده است که به کمک انرژی الکتریکی فعالیت می نماید.

لوله ها: یکی دیگر از اجزای اصلی سایبان برقی، لوله های نگهدارنده هستند که غالبا به صورت گرد یا هشت ضلعی می باشند. پارچه ها بر روی این لوله ها قرار می گیرند تا بتوانند به خوبی جمع شوند. البته باید به این مورد نیز اشاره نمود که لوله ها به صورت ساده یا شیاردار هستند تا پارچه ها بر روی آنها چروک نشوند. تمام این بخش ها در نهایت به یک موتور همه کاره متصل است که انرژی سایبان برقی را فراهم می آورد.

پارچه : در سایبان انواع مختلفی از پارچه وجود دارد که همگی زیر مجموعه این سه نوع پارچه سایبان هستند 1 – پارچه برزنتی  2 – پارچه فلکسی  3 – پارچه ترانزیتی که هر کدارم را در مقاله بصورت پارچه سایبان مفصل توضیح داده ایم

موتور سایبان : موتور سایبان قلب سایبان برقی میباشد و همه چیز به آن بستگی دارد . موتور سایبان انواع مختلفی دارد و شرکت های برتری نیز در ایران موتور سایبان را ارائه میدهند که در مقاله موتور سایبان مفصل توضیح داده ایم

نحوه عملکرد سایبان برقی

همانگونه که در بالا نیز توضیح داده شد، یک سایبان برقی در حالت ایده آل از پروفیل برقی تشکیل شده است. فلز مورد استفاده در آنها نیز غالبا آهن می باشد. پروفیل های مذکور توسط جک هایی از جنس پنوماتیک به یکدیگر متصل شده اند تا انرژی لازم را فراهم آورند.پارچه ای که بر روی این مواد قرار می گیرد می تواند از جنس های متفاوتی باشد که بر قیمت نیز تاثیرگذار است. سایبان برقی دارای یک موتور تامین کننده انرژی است. زمانی که شما موتور را روشن می نمایید، فشار و انرژی لازم به سیم های بکسل وارد می شود که می توانند به خوبی سایبان را باز نموده یا جمع کنند. برخی از این سایبان ها دارای ریموت کنترل نیز می باشند که در این صورت می توان آنها را با کنترل به خوبی از راه دور هدایت نمود.

سایبان تهران - سایبان ویلا
تعویض سایبان تهران
تعویض سایبان تهران

نحوه تعویض سایبان برقی

یکی از مواردی که موجب می شود افراد به فکر تعویض سایبان برقی بیفتند، این موضوع است که پارچه سایبان در برابر مواردی چون آفتاب مستقیم، مستهلک می شودکه به طور مفصل درباره تعویض سایبان در مقاله تعویض سایبان توضیح میدهیم . در این شرایط ممکن است پاره شده یا سوراخ های ریز و درشت بر روی آن ایجاد شود. در این شرایط می توان به راحتی و بدون اینکه اختلالی در عملکرد سایبان به وجود آید، اقدام به تعویض آن نمود. برای تعویض پارچه لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید:

  • رولر سایبان را باز نمایید:

برای این کار ابتدا پیچ و مهره ها را باز نموده تا پایه نگهدارنده آزاد شود، سپس پیچ و مهره های پارچه را باز نمایید تا آزاد شود. در این وضعیت لازم است تا سایبان برقی شما کمی به بالا هل داده شود تا پارچه به راحتی از روی بازوی نگهدارنده سر بخورد.

  • فنر رولر را محکم نمایید:

پس از آنکه به خوبی پارچه را جدا نمودید لازم است تا در دو طرف لوله سایبان کلاهک مشکی را باز کرده و با یک پیچ گوشتی چهارسو اقدام به سفت نمودن لوله نمایید تا حرکت نکند.

  • پارچه جدید را بر روی لوله قرار دهید:

در این مرحله می توانید پارچه مد نظر خود را مجدد بر روی لوله ها قرار داده و به کمک پیچ و مهره ای که قبلا آن را باز نموده بودید، هم اکنون پارچه را محکم نمایید. برای محکم نمودن می توانید از یک انبر قفلی نیز بهره ببرید که عملکرد به نسبت بهتری دارد. مجدد کلاهک را باز کرده و فنر را شل نمایید. در نهایت می توانید پیچ های اصلی بازو را سفت نمایید.

سایه بان برقی
سایبان تهران - سایبان فول باکس
پخش ویدیو
سایبان تهران - سایبان استند

دلایل تعویض سایبان برقی

       بسیاری از افرادی که سایبان برقی را برای کسب  و کار یا منزل خود تهیه می نمایند، پس از مدتی به دلایل متفاوت ممکن است که تصمیم به تعویض آن بگیرند، دلایل متفاوتی برای           این تعویض وجود دارد که در زیر می توان به برخی از آنها اشاره نمود:

  • ممکن است که سایبان انتخابی آنها پوشش دهی کامل را نداشته باشد. لذا می توان آنها را با سایبان های عریض تر و طول بیشتر تعویض کرد.
  • گاها تنوع رنگی سایبان ها آنقدر زیاد است که افراد پس از مدتی نظر خود را تغییر داده و تلاش میکنند تا رنگ جدیدی برای سایبان خود برگزینند.
  • تنوع طرح ها:

      با گذشت زمان انواع مختلفی از سایبان برقی وارد بازار می شوند که افراد به سمت آن کشیده می شوند و همین مورد نیز می تواند یکی از دلایل دیگر باشد.

  • سبک:

       استفاده از یراق های مختلف و تغییر ساختار از دیگر مواردی است که می تواند یک شخص را به فکر تعویض سایبان بیندازد.

تعویض سایبان تهران

تعویض سایبان برقی

افرادی که اقدام به تعویض سایبان برقی خود می نمایند، می توانند دلایل متفاوتی داشته باشند. پارگی، سوراخ شدن، عمل نکردن بازوها و مواردی از این قبیل می توانند از جمله دلایل مهم برای تعویض باشند. اما به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که اگر مایل هستید تا از سایبان برقی خود در دراز مدت استفاده نمایید، لازم است تا مواردی را انتخاب نمایید که دارای رنگ های الکترواستاتیک باشند. این موارد در برابر آفتاب سوختگی و رطوبت مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند و به همین دلیل دارای قیمت بیشتری نیز می باشند.

شرکت سایبان تهرن

سایبان برقی ریموت دار 

همانگونه که از نام این سایبان برقی  مشخص است، این سایبان دارای ریموت می باشد که به خوبی از راه دور کنترل می شود. لذا دیگر نیاز نیست تا حتما در محل موتور سایبان حضور داشته باشید. این موارد برای انواع سایبان هایی که بین موتور و بازوهای باز شونده فاصله وجود دارد، بسیار کاربردی است.

سایبان تهران - سایبان تراس بالکن
جمع بندی: همواره باید در نظر داشته باشید که سایبان های برقی می توانند در محل های متفاوتی همچون استخرها، آلاچیق ها، تالارها، نمایشگاه ها، منازل، مغازه ها، اداره جات و ... مورد استفاده قرار گیرند. این سایبان ها دارای انواع متفاوتی هستند که در زیر دسته بندی شده اند: چتری: به صورت چتری بوده و بر روی یک پایه قرار می گیرند که باز و بسته می شود. باکسی: دارای باکسی هستند که غالبا به دیوار متصل است و پس از باز شدن درون آن قرار می گیرند. دو طرفه: از دو سمت این موارد باز و بسته می شوند و بسیار کاربردی هستند. زنجیری: دارای سیم بکسل می باشند و به کمک زنجیرهایی که به آن متصل است پارچه ها را باز و بسته می نماید. امروزه سایبان های برقی که در بازار وجود دارند از لحاظ قیمتی بسیار متفاوت می باشند، نوع پارچه، نوع پروفیل بکار رفته، نوع سیستم حرکتی و نوع سایبان می توانند در قیمت تمام شده تاثیر بگذارند. لذا اگر شما نیز قصد خرید سایبان برقی را داشتید، حتما ابتدا هدف خود را از خرید مشخص کرده و سپس مدل مورد نیاز را تهیه کنید. در نگهداری این سایبان ها نیز توجه داشته باشید که همواره روغن کاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای مشاوره خرید سایبان برقی تماس بگیرید
09114989588

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید